Vrijdag 6-11-2015 Jour de plein Soleil met 23˚ - Reisverslag uit Aucun, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu Vrijdag 6-11-2015 Jour de plein Soleil met 23˚ - Reisverslag uit Aucun, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu

Vrijdag 6-11-2015 Jour de plein Soleil met 23˚

Door: SnowBirds

Blijf op de hoogte en volg Cor en Trudy

06 November 2015 | Frankrijk, Aucun

De ochtend begonnen met ontbijt in de zon, je houdt het niet voor mogelijk, zo in november te kunnen zitten.
Mensen hier vinden het ook “exceptionel” en dan te bedenken dat er vorig jaar om deze tijd een meter sneeuw in een nacht gevallen was….we kijken dan ook met argusogen naar de weerberichten in de Franse krant, welke een week vooruit het weer in detail geeft.
Neemt niet weg, dat we aan de laatste paar daagjes hier bezig zijn, vanmiddag een uitgebreide lunch in de Auberge des Saveurs d’Azun, waar de kok alleen met lokale producten de menu’s samenstelt.
En dat voor een 3 gangen menu van een € 26.50 met een uitgebreide keuze van of dit of dat gerecht, een halfje Tursan zonder enige moeite soldaat gemaakt, koffietje na met het mooie uitzicht op de bergen en val d’Azun.
Morgen de zaak van vertrek voorbereiden (opdoeken van luifel etc) en kan het zijn, dat we even radio stilte moeten betrachten, omdat we niet de kwaliteit van de Wifi op de volgende halte kennen..we zullen echter wel een achteraf verhaal maken, omdat het wel compleet moet zijn….

• 07 November 2015 - 18:13

Theo En Carla:

Hallo luitjes, Wat hebben wij genoten van jullie reisverhalen in Frankrijk. Gelukkig goed afgelopen met de auto.
    Het is toch ongelooflijk wat de temperaturen zijn. Hier was het vandaag (zaterdag) ook 16gr, morgen wellicht 18. En dat voor november.
    Het is mooi dat jullie alles kunnen opschrijven, want zoiets kun je nooit meer navertellen natuurlijk.
    Veel succes met het volgende land, hopelijk net zo genieten als de afgelopen tijd. Ook wel leuk om iets te lezen over de camping. Hoe dat is in deze tijd van het jaar.

Nogmaals veel succes verder, goed weekend, en hartelijke groet, Carla en Theo