Maandag 16-11-2015 Riaza met markt - Reisverslag uit Riaza, Spanje van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu Maandag 16-11-2015 Riaza met markt - Reisverslag uit Riaza, Spanje van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu

Maandag 16-11-2015 Riaza met markt

Door: SnowBirds

Blijf op de hoogte en volg Cor en Trudy

16 November 2015 | Spanje, Riaza

Even weg, naar het stadje Riaza, alwaar we een heuse markt troffen, meer dan 15 kramen dit keer en bijna alle, met winter kleding en beddengoed. Lachen want terwijl het gros van de mensen zich hier al in dikke kleding hult, lopen wij met korte mouw….waren weer gauw terug en vanmiddag maken we weer de voorbereidselen om verder te trekken naar Cáceres, nabij de Spaans/Portugese grens.
Wederom een 455 km, maar dit keer nagenoeg alles over de carretera nacional N110, dus ruim baan.
We hebben de komende camping, alsmede de camping in het zuiden van Portugal vanochtend gebeld, alles was open en vooral in Portugal was het rustig met plenty plek (aan het meer!!)
Maar voor nu, nog even in de zon genieten, speciaal de dames die mee zijn, doen dit heel goed.