Woensdag 2-12-2015 Camping, klussen en lunch - Reisverslag uit Odivelas, Portugal van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu Woensdag 2-12-2015 Camping, klussen en lunch - Reisverslag uit Odivelas, Portugal van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu

Woensdag 2-12-2015 Camping, klussen en lunch

Door: SnowBirds

Blijf op de hoogte en volg Cor en Trudy

02 December 2015 | Portugal, Odivelas

Vandaag voor het eerst geluncht op de camping, het restaurant is echt voortreffelijk en de prijzen zijn dan ook hier ontzettend laag (in vergelijking met thuis)
Ook even ons dag verslag bijgewerkt en getracht de laatste foto’s op te laden, maar dat laat nog even op zich wachten, wegens een technisch probleem bij de web site.
We zullen laten weten, wanneer er foto’s bij de betreffende dagen geplaatst zijn, zodat ook daar de boel weer synchroon loopt.
Met een rustige dag zo tussendoor, kom je ook aan andere dingen toe en is het een rust moment tussen de rondritten en verkenningen door.
De dagen vliegen hier om, temeer daar de het om een uur of half acht ’s ochtend pas echt licht is en om half zes ‘s avonds is het dan ook echt donker. De schemering duurt hier hooguit een drie kwartier en is het gedaan met het daglicht. Korte dagen en lange nachten zou je zeggen.
Trudy hoorde onze Franse buurvrouw aanwijzingen geven bij het opzetten van de voortent, de mensen zijn, schatten wij, 70 ++ jaar en dat je kon horen dat het daar niet echt soepeltjes verloopt.
Dus even gevraagd of er een “Coup de Main” gegeven kon worden en dat was niet tegen dovemans oren. Dus even de voortent helpen opzetten en was het eigenlijk zo gepiept. Mensen gelukkig en blij, dat het allemaal binnen een dag ingericht kon worden.
Je hoopt dat als je op zo’n leeftijd bent en nog steeds met de sleurhut onderweg kan, er dan ook mensen zijn die je willen helpen met het opzetten.