Vrijdag 02 September 2016 Opruim dag en klungel di - Reisverslag uit Lays-sur-le-Doubs, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu Vrijdag 02 September 2016 Opruim dag en klungel di - Reisverslag uit Lays-sur-le-Doubs, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu

Vrijdag 02 September 2016 Opruim dag en klungel di

Door: SnowBirds

Blijf op de hoogte en volg Cor en Trudy

02 September 2016 | Frankrijk, Lays-sur-le-Doubs

Vrijdag 02 September 2016 Opruim dag en klungel dingen doen.

De boel aan kant gemaakt en al vroeg een beetje gaan afbreken, dit om de zon geen kans te geven ons in het zweet van zijn aanschijn te laten werken. Dat opruimen was eigenlijk ook zo gepiept en de spullen al zodanig in de auto / caravan gelegd, dat er bij het volgende station niet meer naar gezocht hoefde te worden en alles pak klaar ligt.
s’ Middags even in de schaduw wat bekeken welke route we zullen volgen, want er zijn toch wel vele wegen etc. In de avond was er wederom een happening op de camping als zijnde een karaoke avond met daarbij een diner net als vorige week…pizza en moules frites.
Grappig dat de lokale mensen ook komen, zal wel het enige vertier zijn, dat in directe omgeving te vinden is. Met een wel 44 man, zat het terras dan ook aardig vol, wij waren de enige buitenlandse gasten, de rest van de mensen op de camping waren er niet.
Neemt niet weg, dat we het uiteraard weer goed naar de zin hebben en dat de vers gemaakte pizza (bourgogne met slakken en een met fruits de mer) er goed in ging. Scheelt wel met koken en afwas op deze manier!
Leuk dat de Franse mensen hun chansons goed kunnen meezingen (op enkele uitzonderingen na) en dat er zelfs vrij goede stemmen bij zaten. Op een groot scherm werd de tekst aangegeven en een balkje over die tekst, gaf aan, hoelang je over de woorden mocht doen. Wijzelf hebben maar geen poging ondernomen, omdat, zo hebben wij de eigenaar van camping verteld, hij zijn klanten zal verliezen en de avond wel heel kort zou zijn, als wij zouden zingen.
Hij zei wel, dat als hij voeg naar bed wilde, hij ons wel zou vragen…….
De eerste 4 Zeeuwse klompjes zijn al met veel plezier ontvangen. Bonne adresse!!!
Maar goed, even allemaal gedag gezegd en naar ons honk terug gegaan, de wekker staat voor 07:00 morgenochtend en dan is het weer aan de bak!

• 05 September 2016 - 16:02

Dorien: