Woensdag 18 okt 2017. - Reisverslag uit Ars-en-Ré, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu Woensdag 18 okt 2017. - Reisverslag uit Ars-en-Ré, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu

Woensdag 18 okt 2017.

Door: SnowBirds

Blijf op de hoogte en volg Cor en Trudy

18 Oktober 2017 | Frankrijk, Ars-en-Ré

Nog (maar) 13 dagen.

Wat gaat de tijd snel, en dan te bedenken dat we, origineel maar tot de 5e oktober zouden verblijven. Het eiland werkt als een magneet op ons en geeft een enorm rustgevend gevoel.
De lucht zuiver en gezond en de temperatuur, nou daar is niet over te klagen, we liggen hier in een soort van micro klimaat. In wezen is het nogal aanmatigend te stellen dat we nog maar 13 dagen te gaan hebben, er zijn mensen die daar een jaar voor moeten werken, zo denken wij en tellen elke dag nog steeds onze zegeningen.
Dat gezegd hebbende, is er vandaag niet veel activiteit ontplooid, het weer is eigenlijk de remmende factor, zo zie je ook maar weer, dat het gisteren met ons bezoek weer een uitgelezen dag was. Je moet het hier dus per dag benutten en niet al teveel vooruit kijken.