Vrijdag 29 maart 2019 Van de Val de Loire naar Val - Reisverslag uit Ruffec, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu Vrijdag 29 maart 2019 Van de Val de Loire naar Val - Reisverslag uit Ruffec, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu

Vrijdag 29 maart 2019 Van de Val de Loire naar Val

Door: SnowBirds

Blijf op de hoogte en volg Cor en Trudy

29 Maart 2019 | Frankrijk, Ruffec

Vrijdag 29 maart 2019 Van de Val de Loire naar Val de Charente.

Een beetje bijtijds op en met het oog op onze rit naar de volgende stop, wilden we maar vroeg vertrekken.

Hoewel het “maar” 260 km is, heeft het toch wel z’n tijd nodig om er te komen, we hoeven ons niet te haasten, maar het is wel fijner om er in het begin van de middag aan te komen.
Met het mooie weer en een rustige weg, waren we al om 12 uur op Camping Le Réjallant.
De camping ligt op 150 meter vanaf de oever van de rivier Charente, die dwars door het land naar Rochefort stroomt en uiteindelijk in de Oceaan uitmondt.

De nieuwe eigenaars verwelkomde ons allerhartelijks en we hoorden dat zij al sinds 2017 deze camping in beheer hebben.
Zo gaat de tijd wel snel voor ons, we moesten even nadenken, wanneer we hier voor het laatst geweest zijn en dat geeft wel te denken…..ha, ha, ha.

Maar in ieder geval hebben ook deze mensen de camping verder aangekleed, het sanitair gebouw onderhanden genomen en de plaatsen van een grind verharding voorzien, zodat de caravan / camper ook direct waterpas staat, wel zo handig.

En dus na onze installatie konden we de rest van de middag in de zon even aan het kleuren schema werken, de grondlaag zit er al op!