Woensdag 03 april 2019 De agenda die vol loopt en - Reisverslag uit Ars-en-Ré, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu Woensdag 03 april 2019 De agenda die vol loopt en - Reisverslag uit Ars-en-Ré, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu

Woensdag 03 april 2019 De agenda die vol loopt en

Door: SnowBirds

Blijf op de hoogte en volg Cor en Trudy

03 April 2019 | Frankrijk, Ars-en-Ré

Woensdag 03 april 2019 De agenda die vol loopt en de Laan van de Kwebbelaars

Het zat er aan te komen, maar vandaag worden de al aangekondigde bezoeken en uitnodigingen bevestigd en afgesproken, zodat er de komende paar dagen er nog geen “rust” in onze tent zal heersen.
We zouden het ook echt niet anders willen, het is veel te leuk!

Natuurlijk is dat een zeer positief gevolg van de hernieuwde en hervonden vriendschappen, die het leven toch zeer verrijken.

We moeten er wel een agenda bij halen en het allemaal opschrijven, ja, ja de senioren momentjes willen nog wel eens de kop opsteken.

Ook hebben we ons Franse straatnaam bord geplaatst en ieder die langs komt, leest het en gaat met een glimlach door…….de tekst op het bord luidt: Allée des Potins, hetgeen zoveel betekent als het “laantje van de kwebbelaars” en daar kunnen we hier wel wat van.

Zelfs zo erg, dat een dame ons vertelde, dat zij, eenmaal klaar met de afwas er 3 uur over heeft gedaan om met haar afwas naar haar eigen plaats te komen.

Overal werd ze even aangehouden en werd er een gesprek (gecombineerd met een al dan niet (non) alcoholische versnapering) gevoerd. Ondertussen was ook haar afwas dan ook wel droog.

Als je dus een drietal plaatsen te passeren hebt, en je overal even kwebbelt, kom je zo aan die 3 uur….Toen we dat verhaal hoorden, moest dat bord er wel komen.

Met inschakeling van de (professionele) hulp van Leonie en Dorien, is dit bord tot een groot succes geworden, dit tot vermaak van iedereen die het ziet.
Het staat dan ook aan de rand van onze stek en is duidelijk zichtbaar voor de voorbijganger.

• 23 April 2019 - 07:51

Dorien: