Zondag 28 april 2019 Jour d’Adieu…. - Reisverslag uit Ars-en-Ré, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu Zondag 28 april 2019 Jour d’Adieu…. - Reisverslag uit Ars-en-Ré, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu

Zondag 28 april 2019 Jour d’Adieu….

Door: SnowBirds

Blijf op de hoogte en volg Cor en Trudy

28 April 2019 | Frankrijk, Ars-en-Ré

Zondag 28 april 2019 Jour d’Adieu….

Vandaag komt er weer een eind aan het verblijf van Sharon, Ian en Hadron.

Maar dat gaat hier heel gemoedelijk, vooral in het voor seizoen; hier hoef je niet om exact 11 uur van je plaats weg te zijn en als er toch al geen volgende reservering in de boeken staat, kun je op eigen tempo je boeltje inpakken en weg wezen.

Voordien heeft Trudy wat aan public relations en klantenbinding gedaan en als het al niet zo was, Hadron compleet voor haar gewonnen.

Vandaar dat ze om een uur of twee pas op de openbare weg stonden en ach, voor hen is het nog geen drie uur rijden naar huis.

Over het algemeen is het toch wel stil, wellicht omdat er de afgelopen dagen nogal wat wind en regen op het programma stond. Wij vinden die rust niet erg.

Ondertussen ontvangen we wel berichten van de Franse bewoners van de Kwebbel laan, allen zijn of onderweg naar of vertrekken binnenkort. Kennelijk hebben ook zij wat betere weer afgewacht.

Wijzelf verwachten versterking van het (Zeeuwse) thuisfront, binnenkort komen Carla en Theo naar dit eiland en kunnen we ons gebied uitbreiden…..dat zal weer memorabele momenten en nodige lachsalvo’s opleveren.

• 30 April 2019 - 14:43

Dorien:

Niks te veel gezegd lieverds over de foto.. wat een cutie!! Ook Thijs gaf meteen een "Awhhh, wat lief!"