Wo 12, Do 13 en Vrijdag 14 juni 2019 - Reisverslag uit Pont-Authou, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu Wo 12, Do 13 en Vrijdag 14 juni 2019 - Reisverslag uit Pont-Authou, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu

Wo 12, Do 13 en Vrijdag 14 juni 2019

Door: SnowBirds

Blijf op de hoogte en volg Cor en Trudy

14 Juni 2019 | Frankrijk, Pont-Authou

Woensdag 12 juni 2019 Ook de laatste keer dit jaar……….

Vandaag hebben we ook even afscheid genomen van La Cabane, “ons tentje” bij de Phare des Baleines. We wensen het echtpaar een goed seizoen en aan het einde ervan een goede en welverdiende vacance toe.

Zij hebben dan van 6 april tot 11 november elke dag hun restaurant open gehad, met in het hoogseizoen zowel déjeuner als diner settings.

Met de belofte om in 2020 elkaar weer op hun 1e openingsdag te zien, sluiten we ook af.

Donderdag 13 juni 2019 De eerste bewoners vertrekken.
De leegloop is begonnen en vanochtend is het eerste stel bewoners van de Allée des Potins naar hun volgende bestemming vertrokken.

Natuurlijk niet zonder een weemoedig gevoel van “hè, wat jammer dat het zo snel voorbij gaat” maar dat geeft nu juist wel een goede reden om af te spreken, dat we elkaar in het volgend jaar weer zullen zien.

In de middag, vanaf de Pointe de Grignon, in de zon nog even op het bankje een laatste blik op de zee en de laatste foto’s ervan gemaakt, alles ter afsluiting van onze ontzettend leuke tijd hier!

Vrijdag 14 juni 2019 Dag Van Vertrek Van De Van Der Lindens.

Het loopt langzaam leeg, de rust keert weer zou je zeggen. Wij zijn het tweede stel, dat vertrekt, natuurlijk ook hier weer, met gemengde gevoelens.

Gelukkig kunnen we wel door het een en ander heen kijken, wij kijken dan ook weer uit naar het thuisfront en de momenten, waarop we de wederzijdse verhalen aan elkaar kunnen vertellen.
Dus vandaag om half zeven op!

Vooralsnog uitgewuifd door de (tijdelijke) achterblijvers, reden we om acht uur van de camping af en met een dertigtal minuten zijn we bij de brug.
Ja, eenmaal op de brug, begint het ons toch een beetje om het hart te knijpen, dat afscheid van het witte eiland!

In ieder geval is het weer uitstekend om te reizen en is het niet erg druk onderweg.

Voldoende stoppauzes nemend, komen we toch om half vier op de camping in Pont Athou aan en hebben al snel een plekkie gevonden. Binnen een kwartier staat de toko gesteld en aangesloten op de elektriciteit. Nog even met de benen omhoog en een bakkie koffie later, weet je niet meer dat er een ruim 500 km gereden is.

• 03 Juli 2019 - 16:49

Dorien:

Weer een pracht tijd gehad op 't eiland met gezellige en bijzondere momenten!