Maandag 01 april 2019 Op naar Ré…. - Reisverslag uit Ars-en-Ré, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu Maandag 01 april 2019 Op naar Ré…. - Reisverslag uit Ars-en-Ré, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu

Maandag 01 april 2019 Op naar Ré….

01 April 2019 | Frankrijk, Ars-en-Ré

Maandag 01 april 2019 Op naar Ré….

Met een vrij koude nacht en het uurtje van de zomertijd, en ook dat in de ochtend nog een beetje kil maakt, besloten we toch maar vroeg te vertrekken.
Omdat we de voorbereidingen hadden gedaan, was het een kwestie van pootjes indraaien en weg wezen.

Dus reden we om een uur of 8 de camping af, en waren we al om 11 uur op de volgende locatie, ja op “onze” stek.
Het welkom aan de receptie was alsof we familie zijn en voelt het alweer gauw als een thuis komen.
Na een nogal hopeloze Wifi ontvangst op de vorige tussenstations, vielen de berichten de een na de ander in onze mail bus en “loopt” onze agenda vol…ha, ha, ha.

Omdat het weer vandaag erg goed is en mogelijk morgen ook (hoewel er een verandering aan gaat komen)hebben we vanmiddag maar even doorgedouwd en ons kampement weer compleet ingericht.

Ach, het wordt wel routine, maar toch zit het hem in de kleine details en de vooruitziende blik van ons opbouw team. We zijn dan ook wel erg goed op elkaar ingespeeld en gaat de opbouw als vanzelf.

Om rond drie uur stond het hele circus weer overeind en kunnen we de rode neuzen tevoorschijn halen, nee, die zijn niet van de drank.

Natuurlijk, eenmaal alles op zijn plaats, samen even naar de zee gaan kijken en we hebben de geuren en geluiden daarvan wel node gemist.
Maar we kunnen het nog steeds, even door buffelen, het werk zit er dan op en kunnen we de tijd op andere manier besteden.

Met onze aankomst op het eiland, zal de inhoud van onze verslagen wel iets minder ”spectaculair” worden, dan dat het voorheen het geval was.

We zijn dan al welgeteld, voor de vijfde keer op het eiland en voor ons is het telkens een nieuwe of hernieuwde kennismaking, we vinden er nog steeds onontdekte dingen van onze gading!