Dinsdag 19 Sept 2017 - Reisverslag uit Ars-en-Ré, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu Dinsdag 19 Sept 2017 - Reisverslag uit Ars-en-Ré, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu

Dinsdag 19 Sept 2017

Door: SnowBirds

Blijf op de hoogte en volg Cor en Trudy

19 September 2017 | Frankrijk, Ars-en-Ré

Kamp Zuid West wordt opgezet.

Natuurlijk is het vandaag de dag van Thijs, alweer 7 jaar geworden. Maar we bellen hem s’avonds, omdat er in de middag pauze niet veel ander tijd is dan alleen een boterham te eten en weer naar school gegaan moet worden.
Het is bijna routine, maar met het optuigen van ons verblijf gaat het steeds gemakkelijker, het duurde dan ook niet erg lang voor we alles op zijn plek hadden liggen en staan.
Met een zonnige hemel en een heel zwakke wind, haalt de temperatuur wel een graad of 20, dit gecombineerd met het geluid van de zee achter ons, geeft het ons een heleboel rust.
Natuurlijk moet je geen water naar de zee dragen en was de ritsel kist aardig leeg en dat moet worden opgevuld met een bezoekje aan de Intermarché Supermarkt in st Martin en Ré.