Maandag 13 nov. 2017. - Reisverslag uit Saint-Germain-les-Belles, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu Maandag 13 nov. 2017. - Reisverslag uit Saint-Germain-les-Belles, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu

Maandag 13 nov. 2017.

Door: SnowBirds

Blijf op de hoogte en volg Cor en Trudy

13 November 2017 | Frankrijk, Saint-Germain-les-Belles

Verkenning van de mooie omgeving.

Nieuwsgierig als wij zijn, na een rustige ochtend even toch de auto gepakt en een beetje rondgekeken in de directe omgeving van de camping. Ja, we zijn als een kat, eerst kleinere rondjes om het huis maken en deze, naargelang het beter gaat met het terug vinden van de weg naar huis, steeds grotere omzwervingen maken.
Inmiddels zijn ook de bij de receptie gekregen foldertjes even doorgelicht, een lijst van interessante dingen opgeschreven, deze even op de Michelin kaart opgezocht en notitie van kaart en vak nummer gemaakt, zodat we, indien het weer een beetje meewerkt, we er een dag tocht van kunnen maken.
Dat lukt ons over het algemeen heel goed en in deze, voor ons nieuwe omgeving, kunnen we ons hart ophalen. Genoeg “oude meuk” te zien en zo te lezen is er hier ook weer heel wat historie gemaakt. Vanmiddag een kleine toer door de heuvels met de kleurige bossen, een echte Indian Summer in Frankrijk en dat in bijna half november! Meestal valt die Indian Summer eerder in het jaar, zo in de maanden september / oktober, het is dat wat later, planten en bomen zijn danig in de war geraakt .
Wij zijn er nu goed mee, sommige verzichten kunnen zo als plaatje voor legpuzzel van duizend stukjes gebruikt worden!