Donderdag 30 nov. 2017. - Reisverslag uit Saint-Germain-les-Belles, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu Donderdag 30 nov. 2017. - Reisverslag uit Saint-Germain-les-Belles, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu

Donderdag 30 nov. 2017.

Door: SnowBirds

Blijf op de hoogte en volg Cor en Trudy

30 November 2017 | Frankrijk, Saint-Germain-les-Belles

Weer binnen dag…..dag binnen weer.

Aha, het is een feit, dat het, op het ogenblik de weersgoden zijn, die voor ons bepalen, wat we kunnen doen. Schrale troost voor ons, over heel Frankrijk, Spanje en Portugal zijn de temperaturen net zo laag als hier, zodat ook daar geen vooruitgang in zit, als we nu daar zouden zijn. Verkassen is ook niet aan de orde, dan kun je momenteel wel aan de gang blijven!
In ieder geval is er “geen betere raad dan voorraad” en hoeven we de deur niet uit om proviand aan te vullen, er zit nog voor geruime tijd voldoende in de ritselkist.
De spullen die we mee hebben gebracht in geval van slecht weer, komen nu goed van pas en we vervelen ons dan ook geen moment van de dag! Gelukkig maar, anders zou het hier een trieste boel worden en de sjeu van het caravaneren er af gaan.
Met een tweetal elektrische kachels in onze uitrusting houden we het wel warm. We gebruiken ze afwisselend, afhankelijk van het in gebruik zijn van de oven en met 10 ampère is het evengoed oppassen dat we de grens niet overschrijden. Dus ook hier geldt “geen betere zorg dan voorzorg”
Ja, ook dat hoort bij het door ons gekozen buitenleven en met het weer van vandaag, geeft het toch maar weer aan, dat je de goede dagen die we krijgen, moet koesteren en goed moet besteden.

• 01 December 2017 - 16:38

Toos Van Der Hilst:

Wel een mooi gezicht maar gelukkig (nog) niet hier! Groetjes T&T.