Woensdag 19 sept. 2018 De achtste verjaardag van T - Reisverslag uit Landéda, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu Woensdag 19 sept. 2018 De achtste verjaardag van T - Reisverslag uit Landéda, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu

Woensdag 19 sept. 2018 De achtste verjaardag van T

Door: SnowBirds

Blijf op de hoogte en volg Cor en Trudy

19 September 2018 | Frankrijk, Landéda

Woensdag 19 sept. 2018 De achtste verjaardag van Thijs.

Na wederom een winderige nacht (nee, geen bonen gegeten!) met veel geruis en tentdoek klappen, is de ochtend goed begonnen, vandaag is het Thijs’dag.

Je zou denken, dat we met Zeeland wel aan de wind gewend zouden zijn, maar dat was met een veel grotere tent dan wat nu het geval is.

Dit kleine tentje is eigenlijk een mooi weer tentje en dat kun je niet met onze grote tent vergelijken, daar klapperde alleen het dak, tenminste, bij de Zeeuwse rukwinden.

Dit kleine ding wappert met wanden en dak, dus ook nu een tamelijk lichte slaap was ons deel.
De hele dag dikke wind, met zon, dat wel en vanmiddag even naar het strand gelopen om uit te waaien (hahaha)

Natuurlijk levert dat prachtige foto’s op en als je de kitesurfers met hun plank en al meters hoog door de lucht ziet vliegen, zou je zelf ook wel eens willen.

Maar we houden het maar bij de foto opnames en het kijken naar de capriolen van de jonge mannen.

Natuurlijk even gebeld met de jarige, wij nemen een neutje of twee op zijn gezondheid!

• 22 September 2018 - 09:52

Carla En Theo:

De foto van de kitesurfers had ook hier gemaakt kunnen worden. Het strand van Westkapelle had gisteren eveneens bezoek van groepen van deze waterratten.

• 23 September 2018 - 11:46

Dorien:

We proosten mee lieverds! Wel met ranja, maar toch!
    Van harte met jullie kleinzoon! Xxx