Zaterdag 20 okt. 2018 Tijd voor vertrek en opruime - Reisverslag uit Crozon, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu Zaterdag 20 okt. 2018 Tijd voor vertrek en opruime - Reisverslag uit Crozon, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu

Zaterdag 20 okt. 2018 Tijd voor vertrek en opruime

Door: SnowBirds

Blijf op de hoogte en volg Cor en Trudy

20 Oktober 2018 | Frankrijk, Crozon

Zaterdag 20 okt. 2018 Tijd voor vertrek en opruimen.

Omdat de meteo ons nog steeds goed gezind is en de wind uit het noorden zacht zijn aanwezigheid laat gelden, besloten we maar niet tot morgen ochtend te wachten en vandaag de fietsen weer op hun dragers te zetten, de luifel weer in het foedraal te rollen en de zaak weer klaar te maken voor vertrek.

Eerst dan maar even naar de receptie om onze schuld van kampeer penningen te voldoen en alvast afscheid van het beheerders/eigenaars echtpaar te gaan nemen.

Dat eerste lukte vrij snel, maar dat laatste werd toch om 11:30 wat verlengd met een apero aan de (nu gesloten) bar, want “zo doen wij dat met mensen die wij sympa vinden”

Niet gek dus om even voor het lunch uur een kleine alcoholische versnapering tot je te nemen en natuurlijk loopt dat gelijk op met een hoop vertellen van anekdotes en lachen.

Op de vraag van “Hebben jullie in de tijd die je hier bent geweest dit of dat ook gezien?” moesten we op nogal wat dingen ontkennend antwoorden, ondanks dat onze lijst toch wel aanzienlijk te noemen is.

Betekent dat we hier toch nog eens naar toe moeten gaan, want er zijn nog veel dingen die onze interesse heeft en die we nog niet hebben gezien, dus dat komt op de lijst van dingen nog te doen.

Verders hebben we het kamp ingepakt en zijn klaar voor vertrek, dat is morgenochtend gepland.