Woensdag 07 September 2016 Jour de Retour. - Reisverslag uit Samoëns, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu Woensdag 07 September 2016 Jour de Retour. - Reisverslag uit Samoëns, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu

Woensdag 07 September 2016 Jour de Retour.

Door: SnowBirds

Blijf op de hoogte en volg Cor en Trudy

07 September 2016 | Frankrijk, Samoëns

Woensdag 07 September 2016 Jour de Retour.

Na onze tocht bij Sixt-Fer-de-Cheval waren we in de veronderstelling, althans Cor, dat we een van de wandel stokken daar hadden achtergelaten op het bankje bij de parkeer betaal automaat. Het zal wel met een senioren momentje te maken hebben gehad en Cor was stellig van mening, dat de bordeaux rode stok op de bordeaux rode bank was blijven liggen.
Dus werd er gisteren samen met die rugzak ook een andere wandelstok aangeschaft. Bij het zoeken naar iets uit de auto, werd de als verloren beschouwde wandelstok op miraculeuze wijze weer door de vergetelheid terug gegeven, maar wat moet je nu dan met drie van die dingen?
Dus even andermaal naar een Decathlon gegoogeld en dit keer was er in Scionzier, een schamele 13 km van hier, een filiaal te vinden. Eigenlijk is het een snoepjes winkel voor de vrije tijd sport, waarvoor je er van alles en voor ieders portemonnee iets kunt vinden. Zo vond Trudy een juiste maat pantalon de randonnée (die van twee jaar terug, daar kunnen wij beide wel in) en Cor een vervangende 4/5 vliegvis hengel ter vervanging van een gesneuveld (breuk bij de top) vorig exemplaar. Zo vangt de vliegende kraai altijd wel wat!

• 11 September 2016 - 09:05

Martijn :

En nu toch wel een andere kleur wandelstok toch? Grasgroen. Rotsgrijs. :-)
    Het blijven mooie foto'staat die voorbijkomen! Kunnen wel een beetje meegenieten.

• 11 September 2016 - 11:48

Theo En Carla:

Wij willen ook wel zo wakker worden, geweldig!!