Zondag 23 sept. 2018 De dag in de wacht en Cap de - Reisverslag uit Crozon, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu Zondag 23 sept. 2018 De dag in de wacht en Cap de - Reisverslag uit Crozon, Frankrijk van Cor en Trudy van der Linden - WaarBenJij.nu

Zondag 23 sept. 2018 De dag in de wacht en Cap de

Door: SnowBirds

Blijf op de hoogte en volg Cor en Trudy

23 September 2018 | Frankrijk, Crozon

Zondag 23 sept. 2018 De dag in de wacht en Cap de la Chêvre.

Ook vandaag ziet het er grijs uit en nodigt niet echt uit tot buiten activiteiten.
Wel zijn we enorm nieuwsgierig naar wat er allemaal te ontdekken valt en moesten dan ook even naar de lokale LeClerc, de AH van Frankrijk, echter hier leek het op een uit zijn kluiten gegroeid tank station en was er alleen het hoog nodige.

Maar wel hebben we er een IGN kaart van dit gedeelte van het schiereiland kunnen bemachtigen, alweer een pluspuntje dus, kunnen we in ieder geval eens kijken hoe het hier in elkaar steekt.

Even later in de middag begint het echt weer op te klaren en de wisseling van de wacht, tussen wolken en zon, maakte het toch de moeite waard even naar de Cap de la Chêvre te gaan

Dat is een erg hoog gelegen landtong aan het begin van de Baai de Douarnenez.
Het weer was te winderig en te grijs om er mooie foto’s te kunnen maken, zonder afbreuk aan de mooie kleuren van zee en rotsen te doen.
We zullen het later in de week, er wordt mooi weer verwacht, over doen en dan met meer comfort.

Op de terug weg nog even door langs de camping gereden om te zien,. waar we op kijken vanuit ons “bordes” en dat is ook veelbelovend, maar moet later goed in het licht gezet worden!

• 30 September 2018 - 14:33

Leonie:

Zondag was het hier in NL ook niets dus jullie hebben niets gemist hihi.